8 Şubat 2009 Pazar

Herkese merhaba
Öğretmenim TUDEM Yarıyıl Tatil kitabında çalışırken bazı sorularda problemler olduğunu gördük ve sizin bilginiz olmasını istediğimiz için diğer veliler de belki gören oldu veya olmadı bilgilendirmek amaçlı yazıyoruz.Kitaptan kaynaklı bazı hatalar veya soru sorma şekli hatalı .

1'ci hafta 6 gün hayat bilgisi testi 7 ci soru - Aşağıdakilerden hangisi kara taşıtlarındandır? a)otobüs b)vapur c)gemi Cevap : otobüs olması gerekir iken kitabın yanıtlarında doğru cevap C şıkıdır.

2'ci hafta 6 gün hayat bilgis 1'ci soru- Aşağıdakilerden hangisi kulak sağlına zarlıdır?a)yüksek sesle müzik dinlemek b)kulaklıkla müzik dinlemek c)banyo yapmak. Kitaptaki Cevap : C şıkıdır

2'ci hafta 6 gün matematik 5 sorusunu biz çözemedik bu soruyu anlamadık , çözümünü bilen var bize iki satır yazabilirse sevineceğiz.

iyi akşamlar
Zeynep Ceren ve Velisi Selime Uzun


1 yorum:

  1. Maalesef bu tür hatalar kitaplarımızda da oluyor en son gördüğüm sorunu sizinlede paylaşmak isterim. Ayrıca bu hata ile ilgili olarak kitabın üreticisinede ulaşmama rağmen herhangi bir cevap alamadım. Öğretmenlerimize de yayıncılar konusunda daha hassas olunması gerektiğini tekrar hatırlatmakta fayda var sanırım.

    Milli Eğitim Bakanlığı tarafından İlköğretim Okulları için, Vedat Öğün, Yasemin Pektaş ile Zümrüt Serfiçeli’ nin yazdığı yeni müfredata göre hazırlanan İlköğretim 2’nci sınıf Matematik Öğrenci Çalışma Kitabı’nın 75’inci sayfasındaki soru aşağıdaki gibidir. Cevaplarınızı bekliyorum


    10 fındığı 4 cebime eşit olarak paylaştırdım. Her bir cebimde kaç ceviz oldu?
    A. 10
    B. 5
    C. 3


    BU SORUYA KARŞILIK BEN DE ŞUNU SORUYORUM:

    4 CEBİME EŞİT ŞEKİLDE PAYLAŞTIRDIĞIM FINDIKLARIN KİMYASIYLA KİM OYNADI DA CEBİME GİRİNCE CEVİZ OLDULAR?
    A. VEDAT ÖĞÜN
    B. YASEMİN PEKTAŞ
    C. ZÜMRÜT SERFİÇELİ
    D. HEPSİ

    YanıtlaSil